Sinir Krizi Atakları; Lancome Hypnose Drama

Hello benim seksi kızlarım, katylerim, meganlarım.
Nassınız iyisiniz inşallah? 
Bir haftasonunun daha sonuna geldik gerçi ne kadar iyi olabilirsiniz ki? 
Ben gene başağrılı dönemlerimdeyim pek enerjik sayılmam.

Çenem düşmeden asıl konuya geçiyorum. Sanırım hayatımın rimelini bulana kadar sinir hastası olacağım. Yok yok yok. Anam o kadar övüyolar alıp kullanıyorum (kullanamıyorum) kirpiklerimi yolasım geliyor. Hayır zaten sorunlu kirpiklere sahibim. Ne var yani sırf reklam için değil de biraz da bizler için yorumlasanız? Sırf bu yüzden blog işine soyundum. Dininiz imanınız para,şöhret olmuş. (PARAYI BULUNCA YÜZÜNÜZE BİLE BAKMAM fndskjfkds)
Şaka bir yana bu gün size bir hayal kırıklığımdan bahsedeceğim.

Burada bahsetmiştim. Daha doğrusu sadece görsel sunmuştum sizlere. Sabırla kullandım. Hala da kullanıyorum ama sırf bitsin diye. İllallah geldi yemin ederim.

Lancome




Bu fotoğrafta göz makyajımın (rimel ve kirpik bazı hariç) bitmiş hali var. Gördüğünüz üzere kısa ve biçimsizler. Tamam maskaralara da hak vermemek elde değil fjkdsjfds

Lancome


Burada ise kirpiklerimin baz uygulanmış hali bulunuyor. Merak edenler için baz Estee Lauder'ın çift taraflı maskarasında bulunan baz. Nasıl açıklama? Baya iyi :d

Lancome Mascara

Lancome Mascara


Lancome Mascara


Bu görselde sağ gözümün kirpiklerine doğum günümde çok sevdiğim arkadaşımın bana hediye etmiş olduğu, içinde küçük kozmetik ürünleri bulunan şeker mi şeker kutunun içinden çıkan Lancome'un Ôscillation Infinite Vibrating Mascara adıyla anılan maskarasını kullandım.
Fırçası özellikle çok hoşuma gitti. Fakat ne kadar tararsa tarasın Lancome'un maskaraları fazla sulu. Ve fırçanın tanrısı da gelse o kirpikler birbirine yapışıyor arkadaş. Gerçi Hypnose dramaya göre çok daha iyi. Fakat yetmiyor. Yarattığı ıslaklık bütün iyi yanlarını -varsa tabi- silip atıyor bende.

Lancome Hypnose Drama

Lancome Hypnose Drama


Lancome Hypnose Drama


Sol gözümde de asıl beni üzen, beklentilerimi asla karşılamayan Hypnose Drama'yı denedim. Ve ne yaptım bilin? Hemen ıslak mendille sildim. Çok fazla rimel geliyor. Fazla sıvı.  Ne kadar dikkatli sürerseniz sürün göz kapağınıza bulaşıyor. Bir çok blogta işte kullandıkça oturuyor, daha bir kıvamlı oluyor denmiş. Fakat üstte linkini verdiğim yazıyı yazdığımdan beri her makyaj yapışımda bu rimeli kullanıyorum. Hiç değiştiğine şahit olamadım. 
Zaten farkettiyseniz sol gözümün kirpikleri odun gibiler. dimdirek karşıya bakıyorlar asla kıvıramıyorum. Çözüm bulamadım yıllardır. Ne yapabilirim bilmiyorum. Önerileriniz varsa alırım bi dal gjfkl

Kullanmayı bırakmıcam. Bitmesini bekleyeceğim tabiki ama bir daha asla almam. Lancome'un maskaraları benim gözümde yetersiz artık. Ama ten makyajına özel ürünlerine asla kötü diyemem. Annemin gençliğinde de kullandığı kapatıcıyı ben devraldım. Bittikçe alıyorum. Gerçi çok kullanışlı nerden baksanız 5 sene olmuştur ne bozuldu ne başka birşey. Ama çok minik kaldı içinde biter bitmez alacağım. 

Çok uzattım. Siz ne düşünüyorsunuz çok merak ediyorum. Kullandığınız ve memnun kaldığınız maskaralar var mı paylaşırsanız çok memnun olurum. 

Sizi seviyorum kızlarım. Müsriflik yapmayın bakın ben kozmetik diyetindeyim sizde uyun çok güzel bir şey :(((/(((

xoxo Gossik guru.

Yorumlar

n dedi ki…
Gerçekten başarısız maskaralarmış :/ Ben maybelline the falsies volum express black drama ne uzun bir ismi var :D kısacası mor ambalajlı siyah yazılı olan maskarasından çok memnunum.Ama memnuniyet birazda aradığın şeye göre değişir bu maskaranın tek tek ayırmak gibi bir özelliği yok aksine biraz yapıştırıyor ama uzatması,siyahlığı,hacim vermesi ve kalıcılığı çok güzel :)
ZeynepGibi dedi ki…
Maybelline maskarasını duydum bir çok yerde. Aslında Lancome'n ilk uyguladığım rimeli hypnose dramaya göre daha iyi. Ama görsellerde gördüğün gibi işte. Bir de öve öve bitiremiyorlar bu ürünü pes yani. Benim kirpiklerim -özellikle sol gözümdekiler- dümdüz karşıya bakıyorlar ve bu rimeli sürünce direk yapışıyorlar birbirlerine buda kötü oluyor. Bi yapıştı mı silmek zorunda kalıyorum maskarayı çok çirkin oluyor :(
Unknown dedi ki…
Herkesin kirpik yapısı farklı oldugu icin kisiye gore degisiyor ama ben maybelline one by one satin blackten cok memnunum hem hacim veriyor hem de tek tek ayırıyor bence bir onu da denemelisin 😁
ZeynepGibi dedi ki…
Elimdekiler bir bitebilirse la roche posay'ın rimelini denemeyi düşünüyorum bende :]
Kesinlikle size katılıyorum ki bende bir çok rimel denedim ve lancome hypnose dramayı o kadar çok övdüler ki bende dayanamayıp paraya kıyıp aldım fiyatı çok pahalı ve bence o fiyatına göre iğrenç bir rimel kesinlikle topaklanma yapıyo ıslak ve çok çabuk dökülüyo sabah sürüyorum okula giderken öğlen bi bakıyorum göz altlarımda siyah rimel kalıntıları bence maybellinenin 18 liralık rimelleri bile bundan daha iyi ki arkadaşlarım bu rimeli kullandığımda kirpiklerin olmamış diyo ama maybellinenin the falsies maskarasını kullandığımda kirpiklerin çok güzel olmuş diyolar bence bi rimele sakın ama sakın o kadar para vermeyin benim gibi pişmanlık duyarsınız sonradan :) ki ben makyaj öok yapmam ama rimeli çok severek kullanırım ve rimelimin en güzel yapmasını beklerim bu yüzdeb lancome hypnose drama beklentilerimi karşılayamadı malesef bizimle diyılsın lancome :D 👎

Popüler Yayınlar