Bir Kadın Rüyası; Alışveriş #1

Merhaba,
Öncelikle blogum yapım aşamasında olduğundan bu nasıl tasarım, bu nasıl blog? diyebilirsiniz, hakkınızdır.
Affınıza sığınıp sizden sabır istiyorum efem.

Konumuza geçecek olursak ben neden böyle bir başlık açtım? Çünkü alışveriş bir hayat felsefesidir. Psikolojik tedavi yöntemidir, negatif enerjilerden kurtulma eylemidir. Yaşlandırmaz. Gerçi kredi kartı ekstresini görünce 10 yıl yaşlanabilirsiniz de ondan tam emin değilim fjdkjfkdls 

Ama asıl amacımız uygun fiyatlı nereden alışveriş yapabiliriz?
Hem uygun fiyatlı,
hem kaliteli,
hem zevklerimize uygun olsun dediğimiz, dediğiniz mekanları burada toplamayı düşünüyorum.
Sadece benim değil, sizin önerilerinizi de paylaşacağım. Paylaştıkça çoğalacağız :)




Bu gün size bir arkadaşımı tanıtacağım. Liseden beri tanışıyoruz. Çok görüşme imkanımız olmadı malesef ama sanal alemlerden birbirimizi takip ediyoruz. Özellikle onun her güne ayrı kombinlerine bakıp 'ya bu kız nasıl böyle giyiniyo? ayakkabıyı nereden almış acaba? oha benim geçen beğendiğim şey' diyorum kendi kendime. 

Ve genelde şöyle bir şeyle karşı karşıya kalıyorum; herhangi bir mağazada, bir kıyafet beğeniyorum ve bir sebepten dolayı almaktan vazgeçiyorum. Ertesi hafta içinde beğendiğim kıyafeti Ravza'da görüyorum. Buna çok sık denk geliyorum. Zevklerimizin benzemesi beni inanılmaz mutlu ediyor. 

Çok uzattım biliyorum. Asıl meselemiz Ravza'nın ürettiği inanılmaz güzellikte şapkalar. 
Biliyorsunuz son dönemlerde hatta son senelerde klasik şapkalar oldukça moda. Hatta benim en nefret ettiğim allı pullu (Demet Akalın şapkası diyorum) şapkalar bayağı ilgi görmüştü. Ravza bunu evirmiş, çevirmiş ve o kadar tatlı ve sade bir tasarım yapmış ki. Ben bile şapka takan biri olmadığım halde edinmeyi düşünmüyor değilim. 


Ravza'nın çalışma şekli şöyle;

Önce almaya karar verdiyseniz kendisiyle Instagram hesabı üzerinden iletişime geçiyorsunuz,
Daha sonra size seçenekler sunuyor. Renk konusunda ve aksesuar konusunda.
Ve anladığım kadarıyla kendisi bununla kalmayacak. Bu durumları epey ilerleteceği duyumunu aldım. 
Umarım istediği gibi olur çünkü gerçekten çok yetenekli ve zevkli.
Sırf kombinlerinden tüyo almak için bile instagram hesabını takibe alabilirsiniz.











Gördüğünüz gibi kendisi oldukça detaycı ve bu çok güzel bir olay.
Kendine özgü etiketi ve ambalajıyla çok minnoş durmuyor mu?

Ravzayı burada ki linkten takibe alabilir, siparişinizi verebilirsiniz. Kendisi çok kibar ve ilgili biri.

Siz ne düşünüyorsunuz bu tasarımlar hakkında? 
Beğendiniz mi?
ve bu başlıkla ilgili önerileriniz olursa bana mail yoluyla ulaşmayı unutmayın! 

öptüm.

Yorumlar

Popüler Yayınlar